Szenzációs új körrekord a Le Mans-i 24 óráson – a Toyota agyonverte a Porschét
Ahogy az várható volt, az idei Le Mans-on minden korábbinál gyorsabb LMP1-es versenyautók állnak rajtvonalhoz.
Ahogy az várható volt, az idei Le Mans-on minden korábbinál gyorsabb LMP1-es versenyautók állnak rajtvonalhoz.
Hamarosan itt a 2017-es 24 órás verseny, de mi most egy kicsit előrébb tekintünk az időben.
A dizájnerek szoftverei sok mindent elbírnak, szerintük például 2030-ban ilyen autók száguldanak majd Le Mans-ban. Ha a motorsportok fennmaradásának egyik záloga, hogy minél látványosabbak autók legyenek a versenyeken, akkor rajtuk nem fog múlni, az biztos.
A németek tavaly elvesztették első helyüket, most egy igazi erőművel vágnának vissza.
A GT40 ötven éve, hogy 1-2-3. helyet szerzett az 1966-os 24 órás Le Mans-i futamon. Ennek örömére a Shelby és a Superformance cég, amely kifejezetten hatvanas évekbeli replikákat gyárt, összeállt, hogy kiadjanak egy limitált szériás GT40 Mk2-est.
Pontban 15 órakor elrajtolt a 83. Le Mans-i 24 órás futam, amelynek első nagyobb balesetére a harmadik óra végéig kellett várni. Az eset főszereplője az élen álló 8-as rajtszámú Audi volt, amelynek volánja mögött Loic Duval ült.
Egy ausztrál Porsche-tulajdonos úgy gondolta, hogy megidézi a legendás 935 K3 versenyautót, amin Apple-minta szerepelt.
A bejelentés egyre több forrás szerint is közeli, a hosszútávú versenysport csúcsosztályából kiszállna a négykarikás márka.
A hollywoodi színész idén tavasszal hagyott fel a profi autóversenyzéssel, hogy a családjára és a színészetre tudjon koncentrálni. Az autóversenyzős reflexeit viszont nem tudja olyan könnyen elfelejteni.
Hiánypótló videó készült, ami egymáshoz viszonyítva mutatja be a legnagyobb változásokat.
Eddig nem sok minden történt a 24 órás endurance verseny mezőnyével a hatalmas esőzésen kívül.
Az utóbbi 45 évben jó néhányszor zsebelték már be a győzelmet, legutóbb épp tavaly.
A terveket látva az olaszok jobban teszik, ha komolyan elgondolkodnak a nagy visszatérésen.
A napokban lefilmezték a németek új versenyautóját.
Bár jelentősen átdolgozták az Audi Le Mans-i versenygépét, az új R18-ban továbbra is a 4.0 literes V6-os TDI és egy elektromotor párosa szolgáltatja majd a teljesítményt.
Arra nem nagyon kell mostanában számítani, hogy a Mercedes visszatér a hosszú távú versenyzés világába, a gondolattal mindenesetre érdemes eljátszadozni, hogyan festene egy stuttgarti konstrukció manapság a Le Mans-i 24 órás csúcskategóriájában, az LMP1-ben. Egy dizájnstúdió meg is tette ezt.
Megszakította az Audi régóta tartó sikersorozatát a házon belüli ellenfél, a Porsche, ám a négykarikás márka nem tágít a megbízhatósági-vb (WEC) mellől – tudta meg a hvg.hu az ingolstadti különítménynél kulcsembernek számító korábbi háromszoros Le Mans-i győztestől, Allan McNishtől. A gárda menedzsmentjét erősítő expilóta leszögezte azt is, hogy a folyamatos pletykák ellenére az Audit nem érdekli a Forma-1.
A hétvégi Le Mans-i 24 órás verseny egyik legnagyobb sztárja volt a GT-géposztály profi kategóriájában diadalmaskodó Corvette C7R. A kocsi sikere olyannyira felkorbácsolta az érdeklődést, hogy egy grafikus már az LMP1-es, csúcskategóriás változatot is megálmodta.
Minden idők egyik legérdekesebb sportkocsijával villantott a Le Mans-i 24 óráson a Porsche, ráadásul nem az abszolút győzelmet megszerző, az LMP1-es csúcskategóriában futó 919 Hybrid volt az…
Kettős Porsche-győzelmet hozott a 83. Le Mans-i 24 órás futam, amelyen a német márka 19-es rajtszámú egysége, Nico Hülkenberg, Earl Bamber és Nick Tandy szerezte meg az elsőséget. Az a trió, amelynek előzetesen a legkevesebb esélyt lehetett adni a végső sikerre…